4 Ocak 2010 Pazartesi

Abdominal futbolu

Günümüz futbolcusu karnındaki baklavaları saydırmak , göstermek peşinde . İşin gösteriş tarafı bir kenarda dursun, çağımızın futbol anlayışı bunu gerektiriyor galiba. Halı sahada farkettim bu gerçeği . Ufak , tefek bir arkadaş var karşımda. Adamla ikili mücadeleye giriyorsun , resmen bozuk para gibi harcıyor bizi .Maç sonunda bir çıkardı formayı , sıfır yağ - saf kas ! Sonradan dikkat kesildim maç sonlarına tabi . İngiltere'de oynayan adamlara bakıyorum bir de memleketimin topçusuna . Bizimkiler kahvaltı etmiyor olmalı !! Harbiden, ikili mücadelelerde yıkılmayan ,ayakta kalan adamlara bakıyorum ; tahmin edersiniz fit ve kaslı futbolcular. Body building bir şekilde modern antreman sistemlerinin ayrılmaz bir parçası olmuş olmalı . Sergen'i hatırladım birden , erkek adam dediğin balkonlu olmalı di mi yani ...!

Hiç yorum yok: