24 Haziran 2010 Perşembe

Adadan geldim....!

İki haftalığına İngiltere'ye gitmiştim ve memlekete geri döndüm. Bu süre zarfında blog yetim kaldı fakat Dünya Kupası heyecanını adada yaşamak benim için eşşiz bir deneyim oldu. İngiltere futbolla yatıp futbolla kalkıyor şu sıralar . İngilizlerin ilk iki maçını İngilizlerle beraber evde seyrettim ve hayalkırıklıklarını ve farklı yorumlarını duymanızı isterdim. Futbol o kadar yoğun bir şekilde her yerde kendini hissettiriyor ki , marketler mağazalar, tüm taşıtlar ve evler İngiliz bayraklarıyla süslü . Tabi futbol muhabbetinden gına gelmiş bir pub yukarıda görmüş olduğunuz yazıyı girişe iliştirmiş ve bayaa güldüm doğrusu . Vuvuzela sesinden kafayı yemiş ev hanımları , Lampard ve Gerrard birlikte oynar mı bulmacası ve bu hayta Rooney'den adam olurmu sorusu genel olarak tartışılan meselelerdi . Güzel bir iki hafta geçirdim ve memleketi de özlemişim bu arada....

Hiç yorum yok: