26 Mayıs 2009 Salı

Son dakika golleri ...

Son dakika golleri futbolun en dramatik yanlarından birisi kuşkusuz . Eğer kendi takımınız golü atan tarafsa ve bu gol de galibiyet golüyse eğer ; insanın o anki sevinci , o kadar halis ve o kadar içten oluyor ki , bunu yaşamayan yoktur . Tabi aynı durumun tam tersi de bir o kadar yıkıcı ve insani bir o kadar çaresiz bırakabiliyor. Türkiye milli takımı acaip geri dönüşleriyle bu duyguyu bize fazlasıyla yaşattı . Fakat kanımca benim şahit olduğum son dakika gollerinin babası 1999 yılında CL finalinde Ole Gunnar Solskjaer'in B.Münih filelerine gönderdiği ve kupayı getiren golüdür. O yıl üniversitede öğrenciydim ve maçtan sonra emin olun kendime gelememiştim . Komik gelecek ama daha sonra bu golü rüyamda bile görmüştüm . Bayern'li futbolcuların yaşadığı hayalkırıklığı ve çaresizlik tam bir dramdı resmen . Acımıştım onlara yahu . İşte o günden itibaren United'a karşı saygıyla karışık bir nefret beslemeye başladım . Bu adamlar yıllardır adamı gıcık ediyorlar ve bu işi iyi biliyor . Yarınki Roma finalinde de gülen taraf onlar olacak gibi bir his var içimde ...

Edit : Yanıldım, Barça'nın futbolu kapak oldu bana . Fakat İngilizler beni şaşırttı , United'da kötü oynadı be kardeşim. Ama sevindim Barça'nın kupayı kaldırdığına ...

Hiç yorum yok: