17 Mayıs 2009 Pazar

Turkcell Super Lig 08-09 : 32.Hafta

1 yorum:

DAVUT UTLU dedi ki...

Şampiyonluk bizim kucağımızdan geçecek şampiyonu biz beliryeceğiz.İnşallah BJK yenip Sivas'a avantaj sağlayacağız AMA içimden bir ses bu hafta BJK'nin şampiyonluk turu atacağını söylüyor.Bunun nedeni SİVAS'ın G.Birliği'ni yeneceğine pek inanmıyorum.Sivas bu sene hayatının fırsatını kaçırıyor TÜRK FUTBOL tarihini değiştirecek bir fırsatı kaçırıyor.1-2 sene sonra kimse SİVAS'ı hatırlamayacak kimse SİVAS şampiyonluğu son haftalarda kaçırdı demeyecek bunu daha önce yapanlar oldu çünkü ama kimse şampiyon olamadı.Sadece şampiyon olan hatırlanır ikinciyi kimse hatırlamaz.
SİVAS'lılar veya diğer futbol yorumcuları SİVAS şampiyon olamasa bile başarılıdır demesin kimse kimseyi kandırmasın.GS ve FB ikisinin birden bu kadar kötü olduğu bir sezonu bir daha ne SİVAS ne diğer anadolu takımları nede BJK biraz zor görür.Peki bu nedemek Şampiyon yine GS-FB arasında dönüp dolaşır daha önce bunun istatistiğini buraya yazmıştım.Sivas haftalardır önde götürdüğü liderliği aptalça bir oyunla BJK hediye etti.Şimdi GS'den ve DENİZ'li den medet umacaklar tabiki ilk önce kendileri 2 maçı kazanabilirlerse!

Birkaç sözde süper lige çıkan takımlardan bahsedelim.MANİSA'nın çıkmasına bir EGE'li olarak sevindim.ilk önce ALTAY'ın elenmesine üzüldüm sonra KSK'nın elenmesine üzüldüm.İZMİR futbolu kendinden utansın Süper ligde İSTANBUL ve ANKARA takımları cirit atarken İZMİR'den bir tek takım yok.