10 Mart 2008 Pazartesi

TOPAL & HARGREAVES


Sizi bilmem ama ben Galatasaray'lı Mehmet Topal ile Manchester United'lı Owen Hargreaves'i hem surat hem de futbolları yönünden birbirlerine çok benzetiyorum . Kelalaka diyenlerinizde olabilir ama ne biliyim işte Topal'ı ilk geldiği günden beri hep Hargreaves'le özdeşleştirdim . Bizim Mehmet gerçi İngiliz'in biraz boylucası fakat orta sahada top çalışları , sade pasları , kaleyi görünce çakmaları ve saçları birbirlerine o kadar yakınki . Mehmet Topal G.Saray 'da oldukça güzel bir sezon geçiriyor bu arada . Yaşıda genç , mütevazi ve kendine güvenen , halka yakın bir yapısı var . Cimbomda çok şey öğrendi ve her geçen gün kendine ve futboluna çok şeyler katıyor . Sakatlandığı zaman aranılan futbolculardan olma statüsüne erişti G.Saray'da . Vazgeçilmez olma yolunda ilerliyor . Fenerbahçeli Gökhan Gönül ve Mehmet Topal bu senenin parlayan genç yıldızlarından . Rıdvan Dilmen, Topal'ın şu andaki tek eksiğinin kaleye zamansız şutları olduğunu söylese de ben Topal'ın kaleyi yoklamalarına ve güvenine bayılıyorum . Eninde sonunda bu işin raconunu kapacak gibi .Topal ilerde uzaklardan sürekli goller atar göreceksiniz .

Hiç yorum yok: