31 Ağustos 2008 Pazar

Ateş Necati !

Aslında yaman topçudur , ziyadesiyle severdim Necati'yi . İlk Altay'da oynarken bile takip ederdim, fırsatçılığını her daim konuşturan adamlardan birisiydi .G.Saray'a gelişi de memnun etmişti beni .Gerçi geldiği sene G.Saray'da ikinci Terim dönemi yaşanıyordu ve G.Saray o sene tam bir enkazdı . Sırıtmadı ertesi senelerde iyi işler çıkardı , estetik gollerde de ismi vardı . Milli takımda da tercih edilen forvetlerdendi . En iyi anlaştığım dediği Hasan Şaş onu kaçırdığı penaltı sonrası madara etmişti sahanın ortasında . Bu ne biçim bir arkadaşlıktı hiç anlamadım . İşte o maçtan sonra ve takip eden sakatlık onu G.Saray'dan aldı götürdü sanki . Bu takımda forma giyer miydi, giyerdi bence .Daha yakın bir zamana kadar Gerets'in G.Saray'ın'da Şükür, Karan ve Kabze ile birlikte Türkiye'nin en iyi dörtlü forveti deniliyordu . Geriye bir tek Ümit kaldı. Ankaraspor ve İBB derken Florya'da kendi kendine idmanlara çıktı . Bu adam bu kadar mı değersizdi hiç mi şans tanınmazdı derken Nihat'ın eski takımı Sociedad ile anlaştı. Türkiye'de orta sıra takımlarda forma giymektense İspanyol 2. Lig takımında oynamak dah efdaldil bence .Biraz kafa dinler oralarda. Belki yeniden dönüş yapar futboluyla .En azından ben öyle umuyorum ....

Hiç yorum yok: