18 Şubat 2010 Perşembe

Zayıf halka - Leo Franco

2004 ve 2009 arasında Atletico Madrid kalesini tam 153 kez korudu Arjantinli kaleci . Bu sürede 159 gol yemiş . Aslında sahadaki futbolcular içinde en tuhaf maç onun için olacak . Ortama , taraftara alışkın bir kalecinin bu gece neler yapacağını merak ediyorum. Ben de dahil olmak üzere çoğu G.Saray'lının ona kanı kaynamadı . Geldiğinden beri Cimbom'un kötü performans sergilediği maçlarda hiç bir zaman maçı kurtaran adam olmadı . Harika bir planjonunu , kader kurtarışlarını pek göremedik . Herkes forvetteki adamsızlıktan yakınadursun , beni en çok endişelendiren adam kendisidir . Defansı toparlamaz , bağırmaz , sessiz sakin maçını oynar , yediği golü fileden çıkarıp santraya gönderir genellikle. Bir türlü yakıştıramıyorum bu adamı Galatasaray'a. Umarım beni utandırır bu gece ....

Hiç yorum yok: