23 Mayıs 2010 Pazar

Memleket !

Memlekete döndüm ; şaka maka özlemişim be ! Münih'te 3 hafta boyunca hoş günler geçirdim . Gurbetteyken ülkeyi gözlemlemek harbiden farklı bir deneyim. Almanya'dayken Bursaspor şampiyon oldu , burdaki Türklerin tuhafına gitti, herkes şaşırdı ama bir o kadar da herkes sevindi.Burda (Münih ve Augsburg için konuşuyorum ) genç nesilinönemli bir kısmı Cimbomlu . Fenerbahçe şampiyonluğu kaçırdı , millet göbek attı . Aziz Başkan pekte sevilmiyor burlarda hani . O kadar Türk kahvesi , dönercisi ve derneklere ziyaret yaptık ve durum gerçekten böyle yahu . Yine de genelleme yapmak istemem açıkçası . Bayern'in şampiyonluğunu ve şampiyonlar ligi final arefesini yerinde gözlemlemek güzel oldu kendi adıma. Bu arada 10 Euro'yu bayıldık bir Allianz Arena turu yaptık. Stad boş olunca fazla bir anlam ifade etmiyor aslında . Ben geldim Bayern son maçını Berlin'de oynadı . İzlemek isterdim bir Bundesliga maçı . Neyse Bayern'in soyunma odalarına indim , tünele girdim . Kadir mevlam beni niye futbolcu yaratmamış diye sordum bir ara kendime o anlarda . Bunlar da kareler olsun. Bloga devam...Tünel ! Allianz Arena için ayrı bir post yaparım sonra ...

Hiç yorum yok: