5 Temmuz 2008 Cumartesi

Kewell Cimbom'da

Şehirden uzak köy ortamında bulunmanın dinginliği ile birlikte futboldan ve dünyadan uzak kalınca ne olup bittiğinden de bi haberdik haliyle . G.Saray'ın Kewell transferini öğrendiğim zaman tuhaf duygulara kapılmadım değil. Zamanında Hagi ,Jardel, Lincoln,De Boer gibi adamları başka forma altında izlerken hep keşke G.Saray formasını giyseydi şu adamlar diye içimden geçirirdim . Tüm bu isimlerin iyi ya da kötü G.Saray forması giymiş olmaları yahu hayal ediyorum oluyor duygusuna sokmuştur bir kaç kez beni .Kewell'da keşke bizim takımda oynasın dediğim adamlardan biriydi .Fakat benim hayal ettiğim Kewell 2000 yılında UEFA sürecindeki karşı karşıya geldiğimiz Kewell'dı. Ali Sami Yen'de şimdi adada esamesi bile okunmayan Leeds United'ın ağzımızı yüreklerimize getiren tek futbolcusuydu .Capone ve Bülent'e zor anlar yaşatmıştı hatırı sayılır bir biçimde . Kewell şu anda 30 yaşında .Liverpool formasını sakatlığından dolayı fazla terletemedi . Cimbomda faydalı olur mu, dikiş tutturabilir mi zaman gösterecek . Fakat bu adamın söyleyecek son bir sözü var gibi bir his var içimde . Umarım faydalı olur da gözlerimiz bayram eder ...

1 yorum:

Adsız dedi ki...

inşallah faydalı olur.En önemli sorunu sakatlık.eğer sakatlık sorunu olmasa zaten biz KEWELL'İ liverpool dan alamazdık!