23 Temmuz 2008 Çarşamba

Meira G.Saray'da

Bu yönetim beni gerçekten şaşırtıyor . Çapına göre yapılabilecek en güzel transferlerden birini yaptı G.Saray. Servet ve Emre'nin futboldan bir süreliğine uzak kalacağını düşünürsek ilaç gibi bir isimdir bu adam . Zamanında Popescu'nun geriden sakin ayağa pas yapıp takımı atağa kaldırdığı o günlerin özlemini çekenler için nostaljiyi yaşatabilecek bir isim olabilir bu adam . Dan dun dağa taşa vurmayan, şişirmeyen ve topa hakimiyeti yükseltebilecek bir oyuncudur ve nitekim EURO 2008'de de fena olmayan işler yapmıştır . Adnan Polat yıllar sonra ne idüğü belirsiz yabancı futbolcu kalabalığından sonra Kewell,Lincoln,Nonda , Linderoth ve Meira ile birlikte eli ayağı düzgün yabancıları bir araya getirmiştir , iyi de etmiştir. Bir de sağlam fiyakalı bir forvet bulunursa ,başlasın gayri şu lig diye delleniriz artık ....

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Ben de her Galatasaraylı gibi tabiki Meira'nın takıma katkısının üst düzeyde olmasını istiyorum.Evet Meira, kalitesi tartışılmaz futbolculardan birisi ama biraz da şans lazım.Lincoln ve Linderoth da kalitesi belli oyuncular olmasına karşın sakatlık ve başka nedenlerden dolayı pek katkıları olamadı.İnşallah bu sezon onlar da şeytanın bacağını kırarlar ve yeni gelen oyuncularla beraber izlemekten zevk alacağımız bir GS ortaya çıkar. Bu arada ben de emmioğlumun sitesine ilk yorumumu yaptım vatana millete hayırlı uğurlu olsun.

DAVUT UTLU dedi ki...

Evet sağlam bir forvet gerek bu takıma ama yapılmasada bu takımın bol gol atacağına inanıyorum.Bunun nedeni ise Skibbe nin çalıştırdığı takımların gollerini genelde orta saha oyuncuları atıyor.Kaleci dışında herkez gol atıyor takımda bunu GS da uygulayabilirse gol sıkıntısı çekmeyiz.