5 Eylül 2008 Cuma

Yenin şunları !

Milli takımı özlemedim desem yalan olur .Yazın farklı bir heyecan yaşatmışlardı bize . Bugün Ermenistan maçıyla yeni bir maceraya daha yelken açıyoruz . Ermenistan ile geçmişe dayanan husumetimiz malum . Ortada bir gerçek var , ne biz onları seviyoruz ne de onlar bizi . Lafı dolandırmaya hiç gerek yok, öyle işte . Yıllar yıllar önce rahmetli dedemin birine kızdığı zaman ''Ermeni tohumu, Yunan dölü ya da Gavur !" dediğini çok iyi hatırlarım . Küçükken pek çakmazdım bu işlerden , yahu bu Ermeni tohumu ne demek acaba derdim kendi kendime . Sonrasında öğrendik bazı şeyleri ama, dedim ya atalarımızın diline bile yapışmış bu cümleden iki ülke arasında süregelen kinin ne boyutlarda olduğunu anlayabilirsiniz .Ermeniler külliyen kötü mü ? Elbette genelleme yapmak pek adil değil ama, bu maçın diğer maçlara göre önemli olduğu gerçeğini değiştirmiyor .En az onlar da bizim kadar bu maçı kazanma ve egolarını tatmin etme yolunda deli gibi top oynayacaklar . Saha şartlarının pek iyi olmadığını duydum .Fatih Terim biraz ortamı yumuşatmaya çalışsa da futbolcuların zihinlerindeki buzdağının görünmeyen kısmı maçı galiba biraz gergin kılacak gibi geliyor bana . Olmuyor olamıyor işte . Ben bu konuda pek esnek davranamayacağım galiba, çünkü engel olamıyorum ,özellikle bu maçı kesinlikle kaybetmememiz gerekiyor.

Hiç yorum yok: