16 Kasım 2008 Pazar

Şifacı Müller !

Dr. Wohlfahrt Müller ! Ülkemizdeki müzmin sakatların bir hayli haşır neşir olduğu biridir kendisi . Taa ufaklığımdan beri zırt pırt duyardım adını .Alman milli takımının yedek kulübesinde çok gördük onu bir ömür boyu .Ben bu adamı malzemeci zannederdim bir zamanlar .Meğerse takımın doktoruymuş, sonraları çakmıştım durumu . Özellikle Rüştü'yü az iyileştirmedi . 31 yıldır Bayern'in doktorluğunu yapmış ve dünyada binbir çeşit futbolcuya şifa olmuş adamdır . Bayern'i bırakmış şimdilerde . Gecenin bir vakti nerden geldi bu adam aklıma diyeceksiniz. G.Saray'lı futbolcuların son yıllarda bitmek tükenmek bilmeyen şu sakatlıkları , hatta onu geçtik milli takımızın yaşadığı sakatlık problemleri iyice can sıkmaya başladı . Futbolcular kendine iyi bakmıyor ,şanssızlık ,zemin kötü , şu kötü bu kötü...Yahu bizim sağlık ekibi ne iş yapar anlamadım .Yok mu Türkiye'de Müller gibi adamlar acaba . Adam harbiden ekol olmuş valla . Yoksa gönderin futbolcuyu bu adama , kıyın paraya , birazcık top oynasın şu adamlar yahu...

Hiç yorum yok: