23 Kasım 2010 Salı

Drogba & Mourinho

" Didier Drogba Marsilya'nın efsanevi Velodrome'unda oynanan bir Şampiyonlar Ligi maçının 5. dakikasında hayatıma girdi . 11 numaralı formayı giyen o dev adam topu filelerle buluşturduğunda yerime nerdeyse oturamadım . Onun bu golü hayatında attığı son gol gibi kutladığını hatırlıyorum . Tüm stad delirmişti ve gürültü kulakları sağır ediyordu . Devre arasında onu tünelde buldum ve dedim ki :

-Seni alacak param yok , fakat Fildişi Sahillerinde senin gibi oynayan hiç kuzenin var mı ?

O stresli eleme maçının ortasında kahkaha attı, bana sarıldı ve dedi ki :

-Bir gün beni satın alabilecek bir kulüpte olacaksın .

6 ay sonra Chelsea'ye imzayı attım . Herkesin anlaşmak isteyeceği ve içinde olmayı arzuladığı büyük bir kulüple anlaşmıştım . Önümde bir çok seçenek vardı . Fakat ben gelir gelmez dedim ki :

-Didier Drogba'yı istiyorum !

Bir kaç yönetici şüpheyle bana yaklaştı ve sordu . Niçin şunlar şunlar değil de bu ?Onun buraya uyum sağlayabileceğine emin misin ? O yeterince iyi mi ?
Sonra tekrar dedim ki :

-Ben Didier Drogba'yı istiyorum !

Bir kaç gün geçti . Drogba ile Londra'daki özel bir havaalanında bir araya geldim . Yeniden bana sarıldı , fakat bu sefer unutulmaz bir şekilde .Bana dedi ki:

-Teşekkür ederim .Senin için savaşacağım . Pişman olmayacaksın . Ömrüm boyunca sana sadık kalacağım.

Ve yaptı da..."

Jose Mourinho'nun Didier Drogba'nın otobiyografisi için yazdığı önsözden bir kaç bukle...

2 yorum:

mst dedi ki...

buklenin daha fazlasi varsa gerçekten inanilmaz güzel olur..

Adsız dedi ki...

Mourinho da Drogba da en sevdiğim isimlerden, ilk sıralardalar. Ama bu olayı bilmiyordum; Mourinho'nun Drogba'yı keşfeden kişi olması.

Bundan önceki post da çok zamandır merak ettiğim bir konu hakkındaydı, Ronaldo'nun frikiği! O top nasıl öyle bir anda kalkıp iniyor, çözememiştim doğrusu :)

Böylesine güzel paylaşımlarınızın devamını merakla bekliyorum...

Bu arada, bize de bekleriz; :))

http://jaimelesport.blogspot.com/