20 Şubat 2008 Çarşamba

Şampiyonlar Ligi : Liverpool 2 - 0 Inter




Apayrı bir dünya bu Şampiyonlar Ligi . Mücadelenin , heyecanın , çekişmenin tavan yaptığı ve herşeyden önce koltuğumuza oturup adam gibi futbolun tadına vardığımız en güzel olayı bu . İşte ben bu yüzden seviyorum CL'yi . Kendi liginde esamesi okunmazken , Benitez'in kellesi ha koptu kopacak derken , kulüp yankilere satılacak derken , FA Cup fiyaskosu derken derken ve derken.... Can sıkıcı sorunlarla uğraşan Liverpool Avrupa'nın şu anda en gamsız takımına 2 adet nurtopu gibi goller hediye etti dün akşam . Goller geç geldi ama temiz iş oldu . Materazzi'nin kırmızısı da önemli bir etkendi tabiki . Şahsen kendim sıkı bir Zidane'cı olduğum için bu adamı hiç sevmedim sevemedim . Yaradan Gerrard'ı büyük maçlarda oynayasın diye yaratmış . Mücadelesinin azminin ve dayanıklılığının karşılığını çok güzel bir golle aldı. Bu gol Inter'in moralini oldukça bozdu . Liverpool İtalya'da Çanakkale Geçilmez'i oynayacağından 2 veya 3 farklı bir skor yaratmak için İbrahimoviç ve arkadaşlarının vites değiştirmeleri gerekiyor . Inter Cordoba'nın sakatlığıyla kimyası bozuk deli danalar gibi savunma yaptı dün gece . Cesar Inter'in ve Brezilya'nın kalesini uzun yıllar korur . Taffarel'den sonra gördüğüm en iyi Brezilya'lı kaleci . Liverpool'un sağlı sollu gelen ataklarında iyi işler yaptı . Kuyt'un ardından gelen Gerrard'ın golü turu Adaya bıraktı gibi geliyor bana . Bu vakitten sonra İtalya'da turu bırakmaz Benitez'in talebeleri (Hadi hayırlısı, açtık şom ağzımızı) . Şampiyonlar Ligi , Benitez için ,tehlike anında camı kırınız muhabbetine döndü , milleti gene susturdu . Bakalım daha nereye kadar susturacak ?


1 yorum:

DAVUT UTLU dedi ki...

Bu Liverpool bence yine final oynar.adamlar tam bir kupa takımı olmuşlar artık.ligde yine iyi değiller ama avrupa iyi gidiyorlar.onlar için asıl zor olan İngiltere şampiyonluğu.