13 Şubat 2008 Çarşamba

Galatasaray 0 B.Leverkusen 0

Keyifli bir maçtı her şeyden önce . Sonradan oyuna giren Nonda ve Lincoln'ü saymazsak yerli kadrosuyla kapasitesine göre iyi işler yaptı Galatasaray . Helsinborg ve A.Wien maçlarındaki saçma futboldan öte G.Saray sahada her istediğini yapan (gol dışında) rakibine göz açtırmayan istekli bir futbol oynadı bu gece . Alman takımı alınabilecek en güzel skorla döndü bence Almanya'ya . Ümit Karan'ın kaçırdığı fırsatlar saç baş yoldurdu fakat gene de maçtan sonra taraftarın takımından ve özellikle de gençlerin akıl almaz presinden memnun olduğunu düşünüyorum . Çoğu taraftar bu kadronun bozulmazsa ilerde çok iyi işler yapacağı kanısında . Hakan Şükür yılların verdiği birikim ve tecrübeyi çok iyi yansıttı sahaya ve yükselen bir form grafiğine doğru adım adım yol aldığı aşikar . Emre ve Servet kademe olayını iyi kavramış . Özellikle Emre her geçen gün futboluna çok şey katıyor G.Saray'da . Oyunun başında gergin ve heyacanlı olduğu hissedilse de , sonradan iyi konsantre oldu veİtalyan defans oyuncuları gibi sinir bozucu ve yıldırıcı bir futbol oynadı bugün .Servet artık bu takımın vazgeçilmezi . Mehmet Topal'ın soyadı topu al olarak değişmeli bence . Aldığı dağıttığı ve kestiği topları ben sayamadım. Çok çalışkandı . Arda Turan'da şu aralar tekniğinden ziyade en çok dikkatimi çeken özelliği ikili mücadelelerde olur olmaz topları çok iyi takip etmesi ve birden pozisyona girebilmesi . Nitekim bunun en güzel örneği ligde takipçiliği sayesinde Ankaragücü'ne attığı goldü . Arda kendisinden fizik bakımından üstün olan oyunculardan iyi top sakladı ve ikili mücadelerde hiç te sırıtmadı . Galatasaray yavaş yavaş kendine özgü bol presli, mücadele gerektiren bunaltıcı futbol kültürünü oluşturmaya başlıyor . Bu da sabır gerektiren bir olay . Bugün futbol umut vaad edici idi fakat herşeye rağmen elemeli bir maçta kendi sahandaki golsüz beraberlik ve bu tür maçlardaki gol kısırlığı can sıkıyor .

2 yorum:

DAVUT UTLU dedi ki...

Maçı izlerken deli oldum tek kale oyna o kadar pozisyona gir 1 gol bile atama :( ama oynanan futbolu beğendim bana Almanya için umut verdiler.inşallah turu geçeceğiz...

ilker dedi ki...

Yurtdisinda oldugum icin maci izleyemedim. En azindan internet vasitasiyla radyodan takip edebildim. Gerekli baskiyi kurmamiza ragmen golu bulamadi. Bende cogu taraftar gibi bu genc kadronun yakin gelecekte cok buyuk isler yapmaya aday oldugunu dusunuyorum. Ama sabirli olmak gerek. Turu kaybedebiliriz ama hic onemli degil. Ben takimin gidisatini begeniyorum.