26 Nisan 2008 Cumartesi

Chelsea 2 - 1 M.United

Öncelikle şunu belirteyim ki gündüz oynanan büyük maçlara bayılıyorum . Adada sezonun en önemli maçı onların saatine göre 12.45'te pırıl pırıl güneşli bir ortamda oynandı .Türkiye'de gündüz oynanan en son derbi Olimpiyat stadında 2-2 biten G.Saray - F.bahçe maçıydı . Ve gayet güzeldi de . Kimse bana ülkemizin ikliminden bahsetmesin , çünkü Nisan ayındayız ve hava da öyle çok sıcak değil . Elektrik tasarrufundan ziyade , gündüz maçlarının güzelliği ve havası başka oluyor . Maça dönecek olursak ; United'ın kadroyu görünce bu Ferguson çıldırmış olmalı dedim kendi kendime ve aslında biraz da Fergie'ye saygım arttı . Bu kadar önemli bir maçta bir çok adamını kesmesi ve yedeklerine güvenmesini cesaretine veriyorum . Chelsea maçı daha çok isteyen taraftı vekazandı da . Ballack şiir gigi top oynadı ve Mourinho'nun gitmesi en çok ona yaradı . Takımı bir çok maçta olduğu gibi ipten almaya devam etti . Scheva'nın ve Cole'un son dakikalarda çizgiden çıkardığı iki top maçın kader anlarındandı . Avram Grant zorluk decesi yüksek maçlardan ite kaka da olsa başarılı olmaya devam ediyor ve olası bir şampiyonlukta Chelsea'ye kazık çakar bir yere gitmez . Son iki hafta da gülen United olur ligi bitirir diye düşünüyorum ...

Hiç yorum yok: