22 Şubat 2009 Pazar

Ezilmek, büzülmek ...

Yuhh ....! Ohaaa ! .......Hatta Çüşşş ! Bu kelimeler maçı özetler gibime geliyor . Cimbomun geçen sene koca sezonda yediği gol sayısı 23'tü ve geçen sezonda ligin en az gol yiyen takımı G.Saray olmuştu . Kalecisiyle, savunmasıyla saçma sapan boyutlarda yol almaya devam eden bir takım var karşımızda. En çok saçmalayan ise Herr Skibbe . Bir büyük takım bukelamun gibi renkten renge şekilden şekile girip istikrarsızlık abidesi olmamalı . Yenilmek ve ezilmek . Farklı şeyler ikisi de . İkincisi oldu bugün . Göstere , göstere , bağıra , bağıra Sami Yen 'de tarih yazdırıldı Körfez'e . Emin olun Bordeaux maçından sonra bu maçı çantada keklik gören bir yığın futbolcu vardı sahada . Sabri'nin başına buyruk çıkışları , orta sahanın uyuşukluğu , ve forvet hattının leyla oluşu . İnanın şu anda sokakta futboldan zerre çakmayan kıytırık bir adam bile bu Nonda'dan daha çok sahayı dolanır ve topa dokunur. Skibbe ölüm fermanını yazdı ayrıca . üşşş - bejjj - iki formatında kendi pimini çekti . Hagi'de maçı izleyenler arasındaydı . Bir değişiklik daha tribünden kulübeye olsa ne olurdu sanki . Ah Skibbe eli yüzü temiz , naif bir adamsın ama bu takıma small geldin be . Güççük tabir edilen takımların böyyükleri yenmesi hoş bi şey . Ama böylesi kanımıza dokundu yahu . Şu an merak ettiğim tek konu Sivas şampiyon olabilecek mi acaba...

2 yorum:

Chao Grey dedi ki...

"İnanın şu anda sokakta futboldan zerre çakmayan kıytırık bir adam bile bu Nonda'dan daha çok sahayı dolanır ve topa dokunur."

Hay ağzına sağlık.

DAVUT UTLU dedi ki...

Yazıklar olsun.Sene başından bu yana hep diyorum hep yazıyorum bunun tek sorumlusu yönetimdir!NEDEN Mİ?:Bu Skibbe'yi takımın başına getiren yardımcılarını gönderip kendini gönderemeyen bu yönetim değil mi?Geçen sezon Kalli gidince şampiyon olduk bunu herkez gördü ama yönetim görmedi 2.yarıyla birlikte Skibbe'nin başına Kalli'yi getirip başarısızlığa neden olan bu yönetim değil mi?Başarısızlıkta suçu kendinde ve futbolcularda aramayıp suçu hakemlere atan bu yönetim değil mi?Maçtan sonra toplantıya yine Kalli girdi yani sorun kesinlikle çözülmeyecek.
Bu sene Eskişehir'den 4,FB'den 4,Kocaeli'nden 5 GOL yiyen bir takım olarak tarihe geçtik bunda emeği geçen herkeze teşekkür ederim.
Bu seneden tek beklentim:Haydi SİVAS tarih yaz.....