23 Mart 2010 Salı

Hayal değil !

Bursaspor önümüzdeki hafta İBB ile oynayacak . Olimpiyat stadında seyirci fakiri Belediye karşısında stadı dolduran taraftar kitlesi büyük ihtimalle yeşil beyazlılar olacak . Onun için bu maç bir deplasman değil ve hedefi olmayan orta sıra takımı Belediyeyi yenmekte zorlanmazlar . Daha sonra kendi sahasında Türkiye Kupasından başka hedefi olmayan bir Antalya maçı var . İçerde Antalya ,Gaziantep, Kayseri ve Beşiktaş maçlarını oynayacaklar . Kağıt üzerinde sallamak kolay fakat bu 4 maçtan 10 puan bekliyorum . Zaten cepte olan Ankaraspor maçı da var , etti 13 . Dışarıda Gençlerbirliği ve Galatasaray maçı kaldı . Bursapor'un korkması gereken maçlar bunlar . Fakat şu halleriyle hiçte heyecanlı ve panik gibi görünmeyen Timsahlar bu maçlardan en az 2 veya 4 puan çıkarabilecek güçte. Son haftaya Beşiktaş ile kafa kafaya girme ihtimali şimdiden beni heyecanlandırıyor , ne maç olurdu ama ! İnanın acaip bir fikstür ve puan rahatlığı var Bursa'nın . G.Saraylıyım ama , biz şampiyon olamazsak Bursapor olsun diyen milyonlarca insanın arasında ben de yerimi ayırttım . Kesinlikle Bursaspor'un şampiyonluğu futbolumuzda taşları yerinden oynatır , ligimize renk getirir , kalite getirir . Kendi takımım şampiyon olsun bu kadar heyecanlanmam . Ama dedik ya, kağıt üstünde her şey harika gibi görünüyor. Ama sakatlıklar , kart cezaları , heyecan faktörü , beceriksizlik ve en çok endişelendiğim futbolumuzun derin devleti araya girmezse 2010 yılı unutulmaz bir yıl olacak ...

4 yorum:

emosimo dedi ki...

Hocam zaten 16 puanı vermişsin bize Allah razı olsun..:)
58+16=74 puan yapar..
Bu bile yetmez mi sence şampiyonluğa?

vuvuzela dedi ki...

4 maç = 12 puan eder..
dışarıdaki 2 maçtan bahsetmişsin, bunlardanda en az iki beraberlik alırsa 2 puan, olmadı 1 galibiyet beraberlik alırsa 4 puan eder. yani 4 maçta 13 puan ve 2 maçta 5 puan alma gibi bi durum söz konusu deği dostum..

serkan utlu dedi ki...

vuvuzela kardeş uyarın için teşekkürler düzelttim :) sabahın köründe okulda teneffüs arasında kalabalıkta gürültüde post yzarsan böyle çarpmayı toplamayı karıştırsın işte:) ama yine de özünde durum itibariyle değişen bir şey yok , çok önemli puan getirileri olacak bursa için ..bu arada bursa maçını cuma günü oynuyor , o maçı kazansın fenerli cimbomlu futbolcuların ruh halini düşünemiyorum bile. bursalılar elllerinde pop corn ile güle oynaya sefilleri izler...

FatihE dedi ki...

Tabiki Bursalı arkadaşlarımın heyecanını anlıyorum ve başarılar diliyorum.

Ancak,
Tamamen kendi görüşüm olarak, Bursasporun bırakın şampiyonluğu, liderlik stresini bile kaldıramayacağını düşünüyorum. İlk geriye düştükleri maçta bunu test edeceğiz.

Haaa, Galatasaray olamadıktan sonra kimin olduğu umrumda değil. İsterse gelsin bir yunan yada ermeni veyahut yahudi vs. takımı gelsin olsun beni ilgilendirmez.