29 Aralık 2010 Çarşamba

BOL BOL FUTBOL 4 yaşında ...

Tam 4 sene önce bugün blogger olmuşum . Şaka maka benim hayatım boyunca bu kadar uzun süreli sürdürdüğüm bir hobim olmamıştı . Sıkıldım mı ? Evet bazen oldu . Ama hiç birinde BOL BOL FUTBOL'u bırakmaya kıyamadım . Sevmişim ya ben bu işi . İlk başladığım zamanlar kadar post yapamıyorum . Blogla beraber büyüyen bir oğlum var çünkü . Okul ve çocuk derken bazen blogu yetim bıraktım ama hiç bir zaman tamamen kopamadım , kopmadım . Gittiği yere kadar gitsin istiyorum . Bazen eski yazılarımı okuyor , gülüyorum ve bazen de harbiden iyi yazmışım be dediğim zamanlar oluyor . Sanal bir hatırat olacak benim için burası . Şimdilik 1692 post yapmışım . Yaradan ömür verirse daha çiziktiririm ben biraz daha bu blogda ... :)

3 yorum:

ultras/Movement dedi ki...

Doğum gunun kutlu olsun bol bol futbol:)

Adsız dedi ki...

Kutlu olsun 4. yaşınız, nice senelere :)

http://jaimelesport.blogspot.com

serkan utlu dedi ki...

teşekkürler arkadaşlar