19 Kasım 2009 Perşembe

Henry her şeye rağmen büyük futbolcudur beyler !

Thierry Henry dün akşam eliyle yaptığı asistten sonra aşağıların aşağısına çekildi . İrlanda'lılar maçın tekrarı için yetkili mercilere başvurmayı düşünüyorlar . Çoğunluk işin etik tarafına takıldı kaldı . Ben açıkçası bu tür olaylar bizim başımıza gelseydi acaba nasıl reaksiyon gösterirdik diye düşünüyorum . Farzedelim Ali Sami Yen'de Tuncay veya Arda o el pasını verip Nihat veya Semih'e golü attırsaydı ve Dünya Kupası'na katılsaydık Henry'e gösterilen tepkinin yüzde kaçını gösterirdik acaba . Edebiyat hocamız derdi zamanında , insan kelimesinin kökleri nisyan kelimesiyle bağlantılıdır diye .Nisyan demek unutmak anlamına geliyor .İnsanoğlu her şeyi unutur be evlatlarım derdi .Yani sizin anlayacağınız bu da unutulur , her şey rayına girer .
Adam ülkesi adına bir çakallık yaptı , ama ülkesi adına yaptı işte. Fransızlar da konuyu sanıldığı kadar kurcalamıyor . Henry'nin avukatı değilim fakat o anda maçın en hararetli anında bir anda yapılan bir hareketin hesabını günahını saniyeler içinde o heyecanla sahada kim hesaplayabilir ki . Bana başka futbolcuların centilmenliklerinden bahsetmeyin . O maçların çoğunluğu bu kadar önem arzetmeyen sıradan maçlardı . Yok Henry gözden düşmüş te , bir daha sevilmezde .Yok canım , Barcelona da Fransa da adamı çöpe atsın o zaman . Maradona da Messi de zamanında elleriyle gol attı , ama hiç bir zaman adamları övgüsüz bırakmıyoruz. Bir çok kişi Henry'nin pozisyonu görecek olan ben değil hakemdi , görseydi sözlerini yadırgamış . Ee adam doğru söylemiş işte, görseydi kardeşim . Eee peki İrlanda'nın emeklerine ne olacak diyenler var . Futbol icat edildiğinden beri her zaman hakeden mi kazanıyor allahaşkına . Oldu bitti kardeşim , bu da futbolun bir cilvesi değil güzellliğidir işte . Yaradan öbür tarafta düzsün herkesin hesabını, bize kalmasın bu iş yahu !Siz de halı sahada yaptığınız işleri hatırlayın , hep mi temiz futbol oynadınız be ! Henry'nin müthiş kariyerini bir el mi bitirdi şimdi . Peygamberler bile ayvayı yedi o zaman .
Henry şu anda Avrupa'nın en iyisi . Ben demiyorum , Castrol diyor. Adamlar son bir yıl içinde 5 elit ligden 2000 futbolcuyu incelemişler . Üstün teknolojileri ile futbolcunun her pasını , her bir tek hareketini ve saha içindeki eforlarını ölçmüşler ve Henry birinci sırada . Bu adam son 1 aydır doğru düzgün sakatlıktan top bile oynamadı ve ona rağmen birinci sırada . İnanmayanlar burayı tıklasın . Fransa'da Ribery de yok . Eli yüzü düzgün top oynayan tek Henry . Onu izlemeyelim de kimi izleyelim . Ben hala Henry'i de futbolunu da sevenlerdenim, o kadar ...!

9 yorum:

Schumy dedi ki...

Banane ya ben Fransız mıyım ?

Tamam İrlandalı da değilim ama yapılan resmen emek hırsızlığıdır. İrlanda'nın kaybetmesi muhtemel itibar (kupaya katılamadığı için) ve oyuncuların belki de kariyerleriyle oynandı.

Henry de babamın oğlu değil. İrlandalı bir oyuncu yapsa yine aynı tepkiyi verirdim. Ama Henry'nin bir yerleri kadayıfa dönmüş, aldığı paranın haddi hesabı yok ama bencilce bir ülkenin kaderiyle oynuyor ve şebek gibi de seviniyor.

Bu kadar adilik olmaz. Maç yeniden oynanmamalı haklısın, Fransa direkt ihraç edilmeli...

Schumy dedi ki...

Ayrıca Dünya Kupası eleme maçını halısaha ile ilişkilendirmişsin ya helal olsun.

Adam öldüren birini siz hiç counterda adam öldürmediniz mi diye savunmaya benziyor bu.

JANiTSCHAR dedi ki...

Ben İrlandalıyım İrlanda Milli takımı formam bile var.

HEnry'in topu kontrol edişi kısa süreli bir refleks hareketi değildi.Resmen topu Avucunun içinde düzeltti.REfleks olur tamam deriz.HEnry'nin ki ise tamamen Emek GAsbI...

serkan utlu dedi ki...

schumy kardeşim , henry maçtan sonra şebek gibi sevinmedi , o da her şeyin farkında. Halı saha muhabbetine gelince anlatmak istediğim şey , her insanın yanında bir taraflarında saklanan negatif yanının olduğunu söylemekti . Psikoljiden tam çakmam ama id-ego-süper ego meselesi var ya işte ondan . bence adam öldüürme örneği pek uzak olmuş, o kadar da abartmayın yahu....bu da benim fikrim işte ,böyle düşünmeden edemiyorum...her şeye rağmen her fikre saygılıyım ayrıca .sevgiler saygılar

Schumy dedi ki...

Serkan ben özetleri izledim. Son düdük çaldıktan sonra Henry'nin koşarken sevinme haline bir bak. Direkt onu gösteriyorlar çünkü.

Kariyerinde bir Avrupa Kupası yok diye 8 sene oynadığı takımı bırakıp Barcelona'ya giden bir adamdan da bu beklenirdi zaten. Hakkını çaldı resmen İrlandalılar'ın. Benim gözümde bencil ve sahtekar bir adamdır bundan sonra. El ile gol atan, hem de böyle bariz bir şekilde bunu yapan hiçbir oyuncuyu hayatımda desteklemedim. Her zaman da futbolun güzelliklerini gölgelediği için lanetledim.

İşte bu da benim düşüncem. Yanlış anlama yok yani. Fakat Henry büyük bir futbolcu değildir. Kariyeri de kazandığı kupalar da yalandır gözümde.

serkan utlu dedi ki...

Schumy , insanın kariyerinde bir CL kupası görmek istemesi , bence güzel bir şeydir , nitekim barça'da bunu başardı da . Sende kariyerinde en büyük kupayı görmek istemezmiydin. Arsenal'e de acaip katkıda bulunmuş bir adam ..bencillik, hainlik olayına söyleyeceğim bir şey yok , orası insanların farklı kişisel düşüncelerine girer , her türlü farklı fikre saygılıyımdır, daha önce de belirtmiştim, farklı fikirler daha zengin düşünmemi ve görmemi sağlıyor . Ama büyük futbolcu değildir lafına ucundan kenarından katılmam. saygılar...

Alper dedi ki...

Hayır benim dikkatimi çeken şu: "8 yıl oynadığı takımı Avrupa'da kupası olmadığı için bırakıp giden..."

kardeşim kulübün tapusunu mu alacaktı isterse 50 yıl oynasın serbest piyasa diye bir şey var.

Schumy dedi ki...

Brokoli cidden serbest piyasa diye birşey var mı yahu ?

Neyse Serkan, konu futbolculuktan, verilen emekten, harcanan yıllardan ekonomiye kayıyor.

Uzatmayalım boşver, etme bulma dünyası bu, en son elle gol atanlar dizlerinin üzerine çöküp ağladılar.

Selametle :)

DAVUT UTLU dedi ki...

Sahtekar herif.Azda olsa severdim Henry'i ama artık hiç sevmiyorum yaptığı tam bir hırsızlık birde utanmadan seviniyor yuh.Bunu zamanında yapan Maradona'da hırsızdı.Fransa milli takımını zaten sevmiyorum inşallah gruplarda sonuncu olarak geri dönerler.