8 Kasım 2009 Pazar

Karpuz !

Mendoza'nın son dakikalarda kale önünde uzaya gönderdiği top gol olsaydı , yastığa başımızı farklı duygularla koyacaktık . Milli takım stoperlerinin arasından süzülen toplar korku filmi serisi olmaya devam ederken, siyasete bulaş(tırıl)mış toplama bir takımın pres anlayışı , yırtıcılığı ve ısırıcı özellikleri saman alevi gibi yanıp sönünce , Cimbom'a da sadece golleri atıp , önümüzdeki maçlara bakıyoruz demek kaldı . Maç namına anlatılacak fazla bir şey yok . Geceden akılda kalanlar ; altyapıdan yetişen elemanların maçı kazandırması , Arda'nın gol sevinci, Sabri'nin futbol ve frikik aşkı , Linderoth'un ben daha ölmedim yaşıyorum demesi ve takımın attığı her golde Rijkaard'ın içten ve samimi tebessümlerine devam etmesi . Maç yazın oynansaydı , muhterem medyamızın karpuzlu başlıklarını çok duyacaktık, olmadı . Ben atayım bari . Diyar kelimesi içeren başlıkları basın kullansın ... Bu arada Diyarbakır kalecisi Espinoza için söyleyeceğim iki çift sözüm var. Ağzında sakızı , önden giden göbeği ve amatör ötesi ciddiyetsiz davranışlarıyla ulen bu ülkede hiç mi kaleci yetişmez de bu adamlara ortalık bırakılır dedirtti bana . Toplama takım hüviyetinin baş aktörü Espinoza olsa gerek . Yazık şu adamlara verilen paralara ...

Hiç yorum yok: