28 Mayıs 2008 Çarşamba

Son rötuş ...

Yıldıray Baştürk , Halil Altıntop ve İbrahim Kaş . Fatih Terim'in milli takımın dışında bıraktığı bu adamlar hiç aklımın ucundan geçmiyordu . Yıldıray eski formunda değil ama orta saha zenginliğinde istenmeyen durumlarda alternatif olarak yedekte kalabilirdi . Halil Bundesliga'da özellikle son haftalarda gösterdiği performansla dikkati çekiyordu . Mevlüt'e göre uluslararası maç tecrübesi fazla olduğu için şansı daha fazlaydı ve takımda kesinlikle kalması gerekiyordu . Semih , Nihat ve Mevlüt'ün albenisi yok açıkçası . Sadece Nihat'ın ayağına mı kaldık , acaba diyorum . Semih çok iyi bir golcü fakat Terim kaç kere Nihat'la onu oynattı o da ayrı bir konu . Ayrıca Semih'i milli takımda daha çekingen ve ürkek görüyorum . Hakan Şükür konusuna girmeyeceğim diyorum ama Ümit Karan'la ikisini bu takkımda görmeyi çok isterdim . İbrahim Kaş'a gelince bu adam milli takıma birden nasıl çıktı ve burada ne işi var bir türlü anlayamamıştım .Beşiktaş'ta bile doğru düzgün maç yapmayan İbrahim bir de Getafe'ye gitti ya hala aklım almış değil . Terim İbrahim'e özel ilgi gösterdiği için çıkarmaz diyordum ama yine yanıldım . Terim şu son günlerde beni gerçekten çok şaşırtıyor .Umarım turnuvada da bizi şaşırtır da ağzımız kulaklarımıza varır ; çünkü şu anda milli takımımızda güven vermeyen bir çok unsurun olduğu aşikar ...

Hiç yorum yok: