18 Haziran 2009 Perşembe

Afrikalı futbolSAVARlar !

Dünyada en tatsız tuzsuz seyircilerin çekik gözlü uzak doğu ülkelerine ait olduğunu düşünürdüm . Beni böyle düşünmeme iten sebep uzakdoğuluların gol yeseler de atsalarda her daim yüzlerinde tebessümle yerlerinde sadece oturarak zırt pırt her şeyi alkışlamaları olmuştu . Taa ki şu Konfederasyon kupası başlayana dek düşüncelerimde köklü değişmeler oldu . En azından Uzakdoğulular edebiyle maç seyrediyorlar . Bu Afrikalı seyirciler kadar futbolla uzaktan yakından ilgilenmeyen , sadece ne idiğü belirsiz tuhaf ritüelleri ile gürültü kirliliğinden başka hiç bir şey yapmayan tuhaf bir yığın görmedim desem yeridir . Kesinlikle bu vatandaşları küçümsemek babında söylemiyorum bunları . Şu arı vızıltısını andıran tuhaf borazan seslerinden de bahsetmiyorum, zaten çoğu blogger kardeşim bu konuya değinmişler. Sırf renk, muhabbet olsun diye dikkat dağıtan , beni ekrandan uzaklaştırmaya ramak kaldı durumuna getiren bu adamlar için FIFA'ya yalvarıyorum . Ne olur gelecek yaz düzenlenecek Dünya Kupası için şu adamlara ayrılan bilet kontenjanını birazcık kısıversinler , gerçekten ama gerçekten Konfederasyon kupası maçlarının tamamında kafam şişti ...

Hiç yorum yok: