28 Ocak 2008 Pazartesi

El insaf !

Onu ilk seyrettiğim zaman mimikleri ve hareketleri tuhafıma gitmişti. (İtiraf ediyorum gıcık olmuştum.) Zaman ilerledikçe siz deyin defans çok başarılı, başkası desin ki bu adam manyak bir kaleci ; kanım ısınmaya başladı bu Orkun 'a. Adam çıkıyor sahaya işini yapıyordu . Ben de dahil olmak üzere kimseye yaranamadı ilk başlarda . Bu adam Cimbomum kalesini koruyacak adam mı yaw demişti çoğu kimse . Ligin en az gol yiyen kalecisi olmak yetmedi , Fenerbahçe maçında tarihi farkı önlemek yetmedi , her maçı yaşamak hissetmek yaşamak yetmedi , takımı gaza getirmesi yetmedi ... Kimseye yetmedi yetemedi Orkun Uşak . El insaf ! Valla ben utanmaya başladım , adam daha ne yapsaydı ki be . Öyle yediği dandik golde fazla yok , çoğu maçta kritik bir sürü kurtarışı da mevcut . Adam elinden geleni yapıyor işte . Bırakın karizmayı , tipi bu adamın üzerine gitmemek lazım artık diye düşünüyorum . Isaksson'u almak için uğraşıyormuş G.Saray . Isaksson yazın Euro 2008 de kendi milli takımında formda olabilmek için Türkiye'ye gelmek istiyormuş . Yiyiim ben onun formunu . Bizim milli takımın formu ne olacak ? Elin adamını formda tutacam diye bu adamı harcamak insafa sığmaz di mi yani ?

2 yorum:

DAVUT UTLU dedi ki...

son günlerde en sinir olduğum konu bu kaleci dayatması.bizim bunak teknik adam GS yı yiyip bitirmek üzere ben ondan hiç ama hiç memnun değilim.bizim orkun gibi yetenekli ve ligin en az gol yiyen kalecisi varken NEDEN yabancı?yazıklar olsun yabancı hayranı olan beyinlere ve buna ses çıkarmayan ORKUN ve AYKUT a destek olmayan tarafarlara yazıklar olsun.ORKUN yabancı bir kaleci olsaydı şuan yere göğe sığdırılamazdı adi basın orkun hakkında olumlu hiç bir yayın yapmadı illaki yabancı mı olacak?yönetim bizi batırmak için elinden geleni yapıyor.EMRE AŞIK varken 1.1 milyon dolara EMRE GÜNGÖRÜ almanın mantığı yok.kaleci için harcanacak paraya yazık değil mi?bile bile sakat alınan futbolculara verilen paraya ne olacak?yazıklar olsun yönetime ve buna ses çıkarmayan vede özellikle maça giden ULTRASLAN grubuna....

Adsız dedi ki...

Bence de Orkuna guvenmeye devam etmeliyiz. Gayet basarili bir performas sergiliyor. Orkunun gosterdigi ozveriyi buyuk paralar odeyip getirdigimi Lincoln gosterseydi zannediyorum vaziyet cok daha farkli olurdu. Illa yabanci alinacak ise lutfen birinci sinif alin. Yoksa birakin hakeden oynasin.