4 Ocak 2008 Cuma

Orada ne işin var len senin ?

İlk başta Photoshop muhabbeti mi diye düşündüm . Yok , hayır resim gerçekti , David Beckham 23 numaralı antreman formasıyla yeni civciv sarısı saçlarıyla herkese gülücükler saçıyordu .Eee ne var bunda diyeceksiniz . Eşofmanındaki armaya ve reklama dikkat edin ... ARSENAL ! Yılın en flaş transferini kaçırdım mı diye bir anda düşünürken gerçeği okuduktan sonra anladım . Meğer Beckham Amerika'ya formda dönmek amacıyla Arsene Wenger'den rica etmiş ve o da babalık etmiş onu Arsenal antremanına dahil edivermiş . Bir de gerçekten bu transfer oluverseymiş diye düşündüm , ne renkli olurdu ama . Vallahi ister bu adamı beğenin ya da beğenmeyin , ben Beckham'ın futboluna özellikle de o milimetrik ortalarına bayılıyorum . Adam maçı yaşıyor , son dakikaya kadar da deli gibi koşturuyor . Gittiği her takımı da ekonomik yönden ferahlatıyor . Beckhamsız bir milli takım inanın çok yavan . Amerika'da mutlu olmadığını düşünüyorum ... Gelsin geri , oynasın adada yeniden istiyorum . Capello kardeş , oynatmamazlık etme bu adamı haaaa.....

Hiç yorum yok: