2 Ocak 2008 Çarşamba

Şen Türk !

Tam 9 sene ... 9 senedir Fenerbahçe'de Semih ... Sanki bu sene uzaydan ışınlanmış gibi Türkiye yeni keşfediyor bu gol manyağını . Kafa , ayak , asist , teknik vesaire... Ortalama bir forvetin sahip olması gereken fazlasıyla mevcut Semih'te . Öyle dandik goller de yok bu adamda . Alex'in bile en teknik Türk futbolcusu olarak gördüğü Semih'in bir maç sonrası röportajını izlemiştim . Muhabir karşısında yeni yetme futbolcu muamelesi yapar gibi acaip sorular soruyordu Semih'e . Semih ise cevabı yapıştırmıştı , ne genci yahu ben bu takımın en eskisiyim . Rüştü'nün Beşiktaş'a gitmesinden sonra meydan ona kalmıştı artık . Bir keresinde de ''Adım Semih değil de Smith olsaydı çoktan kadrodaydım'' demişti de ne kadar hak vermiştim ona . İyiki de şu egoist Kezman sakatlandı da gündoğdu bu kardeşimize . Yazık günah değil mi yahu Türk futboluna . Nasıl yetişecekti bu pırlantalara görev vermezsen . Semih'e Almanya ve İspanya'dan da teklifler geliyormuş . Gelsin kardeşim gelsin , Allah yolunu açık etsin de sen de Türk futbolu da şen ola.....

Hiç yorum yok: