30 Ocak 2008 Çarşamba

Yetmedi mi gayri?

Ligin diplerine demir atan Gençlerbirliği teknik adam kıyımına devam etti ve Bülent Korkmaz'ı da harcadı geçen gün . Cavcav Korkmaz'a kapıyı gösterdi ve ben de bir kez daha yedi ceddine saydırdım futbolumuzun istikrarsız yüzüne . Üzüldüm Bülent için . Böyle olmamalıydı büyük kaptana . Korkmaz Türk futbol tarihine geçen altın isimlerden birisiydi ve halen de öyledir benim için . Deli gibi kariyer yaptı , sonunu getiremedi getirtmediler kaptanıma . Ne idiğü belirsiz acaip bir operasyonla kopardılar Cimbomdan bir jübileyi bile çok görerek . Hep içine attı kaptanım . Erciyes'te Cimbom'u kupadan dışarıya itti yüreği dağlandı bizi dağladı . Hep zihnimde UEFA finalindeki o yaralı omzu ve gözlerindeki hırsı kaldı . Kaptanım bu teknik adamlık olayı senin de bizim de kimyamızı cok bozdu . Zırt pırt takım değiştiren teknik adamlık sana hiç yakışmadı yakıştıramadık . Sen bizim için hala bu takımın kaptanısın !

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Bende uzulurum hala Bulent'e yapilanlara. Turkiye sartlarinda elde edilebilecek tum basiralara ulasti yine bir turk takimi olan Galatasaray ile. Ama bizim kiymet bilmez, vefasiz yonetim kopartti onu takimdan sessiz sedasiz. Terinin son damlasina kadar mucadele etmeyi kendine siar edindigi icin cok sevilmisti halbuki bizler tarafindan.