6 Ocak 2008 Pazar

Uzun uzun kavaklar ....

Liverpool'dan Crouch ve Monaco'dan Koller . Bu iki adamın da futbolcu olarak boyundan büyük işler yaptığını düşünüyorum her zaman . Birisi fasulye sırığı gibi , diğeri izbandut ... İkisinide sokakta görseniz onlara yakıştıracağınız en son meslek herhalde futbolculuk olurdu . Gelgelelim sahada ikisi de döktürüveriyor pervasızca . Crouch sanırım en güzel gollerini bizimkilere takmıştır hayatında . O dengesiz gibi görünen çelimsiz vücudunda sakladığı acaip tekniği hep şaşırtmıştır beni . Peki ya Koller . Bu adamla kesinlikle karşı karşıya oynamayı istemezdim kanaatimce . Çoğu savunma oyuncusu daha maç başlamadan 1-0 yenik başlıyor maça . Yahu gerçekten hayret ediyorum bu adamlar bu boyla nasıl bu kadar güzel oynabiliyorlar diye. Bu arada , 34 yaşındaki Koller Almanya yolcusu yeniden . Nürnberg anlaştığını açıklamış bu dev adamla . Valla bence çok iyi etmişler çünkü bu adamda hala iş var . Çek milli takımında 83 maçta 51 gol atmış Koller . Ayrıca Dortmund'da oynadığı dönemde oynadığı 138 maçta 59 golü varmış Koller'in . Yani sizin anlayacağınız gol manyağı bu dev adam . Boyu da posu da golleri de sağlam adamlar seviyorum ikinizi de ...

Hiç yorum yok: