19 Mart 2009 Perşembe

Galatasaray 2 - 3 Hamburg (19.03.2009)

Eziyet ve hüzünle soslanmış olarak geçen bir sezonun en son darbesi de bu Avrupa macerası oldu. İlk çeyrekte sıkıntının bariz hissedildiği , daha sonra takımın toparlanıp 2 farklı üstünlüğü yakalamasıyla umutların zirve yaptığı , sonrasında da kabus dolu dakikaların sahne aldığı bir maçın ardından ilk defa şu sezon bitsin de kendimize gelelim artık dedim . Sakatlıkların rutin haline geldiği bir takımda , sistemle oynanmasının, türlü türlü varyasyonlara girilmesinin bir getirisi olacaktı elbet. Kewell yenilen gollerin hepsinde de vardı, fakat adama zerre kadar kızmadım , kızamıyorum . Edebiyle oynadı ; denileni de , elinden geleni de yaptı . Hiç kimse de onu suçlayamaz , suçlamamalı . Bülent'in beyin fırtınası acı bir veda getirip , pahalıya patladı . Lincoln büyük ihtimalle bu gece yavaş yavaş valizini hazırlamaya başlar artık . Şu vakitten sonra Korkmaz ile Lincoln uyumu uman varsa şaşarım . 7 aydır maç yapmayan gerdanı çıkmış Hasan'ın da galiba eline kumandayı alıp maçları evde izlemesinin zamanı gelmiş görünüyor . Garibim , kıymetlim Arda'nın da emeğine , fedekarlığına helal olsun . Takımı çoğu maçta sürükledi , taşıdı. Yoruldu artık bu adam . Bütün yükü ona bindirip , arada kaçak güreşenlerde elbette sene sonunda Florya'dan kopacaktır . Kızmıyorum , kızamıyorum sadece üzülüyorum . Takımın eti , budu belliydi . Onca sakatlığa ve keşmekeşe rağmen bundan daha fazlasını beklemek haksızlık olurdu . ...

1 yorum:

DAVUT UTLU dedi ki...

Herşeye rağmen bence ilk suçlu Bülent Hocamız değil bunların baş sorumlusu yönetimdiiiir.Tamam güzel bir iş yaptı iyi bir kadro yaptı ama takımın başına kimi getirdi?Skibbe bu takıma o kadar çok zarar verdiki.Bırak bülent hocayı kimi getirsen bu takımın toparlanması zaman alır.Bülent iyi bir hoca olamayabilir ama onu bu kadar eleştirmek biraz acımasızlık olur.Skibbe nin çalışTIRMADIĞI takım bu hallere geldi.iyi çalışmayan güzçsüz olan futbolcular bol bol sakatlanır bu kadar sakat başka hangi takımda var?
sezon başı bu takımın başına iyi ve tecrübeli bir hoca getirilseydi şuan Şampiyonlar liginde yoluma devam ederdik ve ligde açık ara lider olurduk çünkü kadromuz ço kaliteli.Avrupa gitti ama ben LİG için yinede umutluyum.