29 Mart 2009 Pazar

Turkuaz forma ?

Dünkü İspanya maçında millilerimizin giydiği formaya dikkat ettiyseniz eğer , hakim beyaz üzerine yakaya kırmızı şerit iliştirilmiş sade bir forma ilerleyen dönemde bizlerle aşina olacak . Bu da demek oluyor ki , Turkuaz rengi tarihin tozlu sayfalarına tatlı bir anı olarak kazındı . Oysa Turkuaz forma Türkiye'yi simgeleyen, bize has bir forma olarak lanse edilmiş ve buna alışmamız gerektiği konusunda gündemi epey meşgul etmişti . Eğer fantezi niyetine Turkuaz forma sadece bir dönemlik üretildiyse yanlış yapılmıştır . Milli formanın rengiyle oynamamak gerekiyor bence . Madem bir dönemlik üretilecekti , o zaman hiç Turkuaz'ı denemeseydik, giymeseydik . Kendimize has bir forma kültürümüzün olması gerekiyor . Örneğin kırmızı üzerine beyaz çizgili ay-yıldızlı formamız bizim has formamızdır .Çarşamba günü büyük ihtimalle Ali Sami Yen'de İspanya'ya karşı ev sahibi takım olduğumuz için kırmızı formalarla sahaya çıkacağız. Büyük ihtimalle bu formalarda yeni olacak, en azından ben öyle tahmin ediyorum . Umarım kırmızı üzerinde duran beyaz şeritle oynanmamıştır . Çünkü ben o formayı çok seviyorum ve bize çok yakışıyor .

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Dün formalarla ilgili benim ilgini çeken bir başka husus ise İngiltere'nin formasıydı.

http://www.fubace.com/tesaduf.html

Adsız dedi ki...

...please where can I buy a unicorn?