14 Mart 2009 Cumartesi

Kızdırmayın Liverpool'u !


Man.United 1 - 4 Liverpool (14.03.2009)
(Goller :Dk.23 Ronaldo (p) - Dk.28 Torres, Dk.44 Gerrard(p), Dk.77 Aurelio , Dk.90 Dossena)
Rooney'in bu maçtan sonra Liverpool nefreti ikiye katlanmış olmalı . Gerrard'ın penaltıdan sonra formasındaki armasını tutup kameraya gönderdiği sulu öpücüğü bütün Liverpool camiasının yüreklerinde zirve yapmıştır kanımca . Rooney'e verilmiş süper bir cevap oldu. Kibirli United'ın Old Trafford'unda -daha önce hiç gördüğümü zannetmiyorum - maçın son çeyreğinde tribünlerin boşaldığına şahit oldum yıllar sonra . Vidic'in maç boyunca Torres'le girdiği mücadeleler enfes bir seyir zevki bıraktı . Vidic'i de uzun zamandır bu kadar kötü görmemiştim, maçın skoruna direkt etki eden adamlardan birisi oldu . Kameralar bir ara Manchester United'ın kulübesini gösterdiğinde , hele şuna bak dedim ; üç bayrak adam Giggs, Scholes ve Berbatov nasıl olur da sahada olmazdı .Bir kaç dakika sonra üçü de birden aynı anda oyuna girdi . Tabi çok geç kalmıştı bu değişiklikler . Daha doğrusu bu değişikliklerden sonra Vidic maçı piç etmişti resmen . Van der Sar uzun haftalar boyunca yemediği golleri bir çırpıda yedi . Liverpool için unutulmayacak bir hafta . Real ve Manchester'a ard arda 8 gol atmak her zaman rastlanacak bir olay değil . Benitez'in takdisyenliği de patlama yaptı bugün. Benitez'le yolları ayırmaktan bahsedene aşk olsun , adam hemen tokat gibi cevabını yapıştırıyor büyük maçlardan sonra . Ne tuhaftır, daha bir kaç maç önce Tuncay ipini çekmişti Liverpool'un . Ne oldum dememeli ...

Hiç yorum yok: