8 Haziran 2008 Pazar

Avusturya 0 - 1 Hırvatistan (08.06.2008)

Turnuvanın en zayıf halkası olarak nitelendirilen Avusturya kişilikli ve mücadeleci oyunuyla yenilmesine rağmen göz doldurdu . (Türkiye'den çok çok iyiydiler en azından) Erken gelen gol Hırvatların belki de işini zora soktu . Çünkü Avusturya ülkesinde olmanının ve seyircisinin gazıyla yer yer kapasitesinin üstüne çıktığı zamanlarda rakibini fena bunalttı . Özellikle Ümit Korkmaz'ın oyuna girmesiyle daha çok pozisyonlar yakaladı evsahibi takım . Kaleci Pletikosa'nın gününde oluşu ve Avusturyalı ayakların birazda beceriksiz oluşu Hırvatistan'a 3 puanı getiren en önemli etmendi . İlk 25 dakikada kaleyi bulmayan şutlardan başka hiç bir atağı yoktu Avusturya'nın . Pogatetz'in görmesi gereken ikinci sarı da güme gitmişti . Avusturya'nın eti budu bu işte . Yenilmelerine rağmen ezilmediler .Hırvat tarafında maça başlamadan önce gözlerim Modric'in üzerindeydi . Tottenham'ım 23 küsur milyon Euro'ya kadrosuna dahil ettiği bu adamı ilk defa 90 dakika izleyecektim. Modric orta sahada çalışkan ve ayağına hakim bir futbolcu, fakat bu kadar para eder miydi işte orası tartışılır. Arsenal'li Eduardo'nun yokluğunda Olic'in çırpınışları emektar Suker'i hatırlattı bana . Neydi o eski Hırvatlar diye içimden geçirmedim değil . Bilic'in talebeleri önemli bir galibiyet aldı ama şu futboluyla turnuvada fazla ses getirmez gibi .
Stat: Ernst Happel
Hakemler: Peter Vink, Adriaan Inia, Hans Ten Hoove (Hollanda)
Avusturya: Macho, Proedl, Pogatetz, Stranzl, Standfest, Aufhauser, Ivanschitz, Saeumel (Dk. 61 Vastiç), Gercaliu (Dk. 69 Ümit Korkmaz), Harnik, Linz (Dk. 74 Kienast)
Hırvatistan: Pletikosa, Corluka, Robert Kovaç, Simuniç, Pranjiç, Srna, Modric, Niko Kovaç, Kranjcar (Dk. 61 Knezeviç), Oliç (Dk. 82 Vukojeviç), Petriç (Dk. 72 Budan)
Gol: Dk. 4 Modric (penaltıdan)
Sarı Kartlar: Dk. 3 Pogatetz, Dk. 21 Saumel, Dk. 68 Prödl (Avusturya), Dk. 51 Robert Kovaç (Hırvatistan)

1 yorum:

DAVUT UTLU dedi ki...

Tam bir hayal kırıklığı yarattı bende hırvatlar.ben onları gizli favori olarak görüyordum ama dünkü futbol beni hiç tatmin etmedi çünkü maçı avusturya haketti.ben yinede onlardan umutluyum.